Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 19:52 - Моето голямо " МРЪН"
Автор: elgagova Категория: Поезия   
Прочетен: 315 Коментари: 0 Гласове:
0



Сред много мой приятели и познати съм прочута, като голямо мрънкало и, за да не погубя тази моя слава ......

 Седях си и разглеждах някакви новини в нета и се натъкнах на темата за паметниците в нашата Родина, която явно е много популярна напоследък. Кой бил изрисуван, съответно, поруган, кой трябвало да се събори, кой бил с " кокали " и кой не. Четях и се чудех ..... дали е чак толкова необятна тази тема. Едни хванали боите и от нямане какво да правят, послание нарисували, ама не къде да е ами върху паметник. Послание за това какви сме били и какви сме сега .... и в двата случая сме били, ако не друго, то поне борбени. Рисували те героите, с които били израстнали ..... ми аз израстнах с Мечо Пух и оная " гад " Мики Маус и със Сънчо .... защо не нарисувахте тях? Питам! Искали герои с български имена, обаче учат в чужбина. Не ви виня. Вие сте готини бунтари ... творци на 21 век. Пък ние, на които не ни стиска да " творим " върху обществени съоръжения, ще създадем вашите български герои, за да си растете мирно и тихо в чужбина. Тук скоро няма да има къде да се учи, защото всичко разбираме погрешно.

  Събрали били мнението на 90% от софиянци, които искат да се премахне паметникът в парка на НДК. 90% ???? Мен защо никой не ме е питал? Архитекти за България или за нещо подобно, се обединили и решили, че ще рушат. Браво! И какво? Поредния Мол ли ще изпляскате там ( да не кажа друго). Идея ви давам веднага ... съборете този, защото така разпаднал се наистина е грозен а и опасен и изградете нов. Красив и със същата цел. Млади и кадърни склуптури без работа - колкото искате.

 Помня когато събориха и мавзолея на Георги Димитров .... пречел, грозен бил, бил превърнат в тоалетна .... да ама аз помня и времето когато не беше тоалетна и си седеше там и не пречеше на никой. Както и да е .... разрушиха го. Сега там се мъдрят още изпочупените плочки и това, което остана от " Градината на Европа " или там както се казваше, а то е нищо повече от бурени с неясен произход. По едно време имаше и Бирфест и палатков лагер на някакви бясни църковни люде. Пълен хаос. АААА сега там се правят и концерти, защото май си нямаме зала. То от толкова рушене не ни остана време да построим нещо.

За какво иде реч, мрънкам си аз.

Ние като цяло обичаме разрухата, но без да градим нещо в замяна. Започна се метро в София, ама съсипахме историческа Сердика. В България се почита стъклото и бетончето в странни грозни кубистични форми. Общо взето сме горди българи, обаче, в чужбина. Обичаме да се изхрачим върху труда на ближния, защото ние сме силни в лафенето и простотията. Тъжно ли ви е? Ми ... поплачете си!

Знаете ли, че .... скоро ще затрием и Софийския университет.Не им достигали бройки и приемат почти с двойки. Още едно " Урааа ". Сега всеки 18 годишен неграмотник има шанса, ако е спал 12 години в училище да се научи да си пише името в университет. Ще има удоволствието да се изяви в аулата или според проучвания - в Студентски Град .... ( не, това не е отделен град от София а квартал на столицата ... не знам защо но много често ме питат). Склуптурите на Евлоги и Христо Георгиеви ще си паднат сами от мъка. 

Мога да мрънкам още много но няма.

Само ми се иска, преди да ставаш толкова нахален, че да рисуваш върху паметници, рисувай върху нещо, което ще остане и наистина ще носи послание. Другото се отмива или разрушава. Преди да рушиш труда на другите, смятайки, че на тях им е било лесно и тяхното не струва, създай нещо. Ако не можеш, не пипай чуждото. Ако не искаш да си грамотен, направи място на тези, които имат желание. Така поне ще си достоен за нещо.

Ако се гордееш, че на съндъчето с мощите на Йоан Кръстител пише : " Дарение от божия раб Бойко Борисов .... ".... е.... мен не ме кефи изобщо и никак не ми е смешно. Да се прекръстим от ужас и да се стегнем, предлагам аз.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elgagova
Категория: Поезия
Прочетен: 13414
Постинги: 8
Коментари: 5
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930